• Informatieplatform Praktijkonderzoek

De IPPO-site, het InformatiePlatform PraktijkOnderzoek, is beschikbaar in Brightspace. Deze Course is door Marco Kragten (en vele collega’s) ontwikkeld om studenten op de juiste tijd van de juiste informatie te voorzien wanneer ze aan de slag gaan met het afstudeeronderzoek.

Voorheen was IPPO te vinden in de DLWO (ippo.mijnhva.nl).  De inhoud is echter overgezet naar een Course in Brightspace. Via de knop ‘Deelnemen’ in de courseselector (opleiding: kies FOO Keuzevakken) kunnen jij en je studenten gebruik maken van deze prachtige Course.

In dit interview hoor je Marco over de ontwikkeling, hoe de site wordt ingezet en over de plannen voor de toekomst. Dit interview is overigens afgenomen voor de implementatie van Brightspace.