Community
Contact & Support
Trainingen & Workshops
?
Aanmelden
Previous
Next
Alle (127)
BL 1: Wat? (7)
BL 2: Hoe? (31)
BL 3: Praktijk (33)
DLO I Tools (39)
Lesmaterialen (16)
Thema’s
ICT-landschap voor blended learning
VR/360-lesmateriaal
Kwaliteitsscore
Kwaliteitsscore
Datum
Naam
Populariteit
Oplopend
Aflopend
BL 2: Hoe?
Veilig digitaal lesgeven
Als docent beheer en verwerk je grote hoeveelheden persoonsgegevens. Studenten mogen en moeten erop kunnen vertrouwen dat je dat met de grootste zorgvuldigheid doet. Maar hoe moet dat dan?
dataopslag
,
learning analytics
,
mediawijsheid
05-12-2017
BL 3: Praktijk
Everybody codes: de micro:bit bij lerarenopleiding NaSk
Hoe krijgt programmeren een natuurlijke plek in het onderwijs?
activeren
,
mediawijsheid
,
onderwijsontwerp
,
werkvormen
19-12-2017
BL 3: Praktijk
Escape the classroom als werkvorm
Blog van Sultan Göksen (lerarenopleider Economie) over een toepassing van de game Escape the Classroom.
activeren
,
gamification
,
onderwijsontwerp
,
serious gaming
16-01-2018
Lesmaterialen
Taalvaardigheid verbeteren
Hoe kun je effectief taalvaardigheid (laten) oefenen?
begeleiden
,
beoordelen
,
feedback
,
online
20-01-2018
BL 3: Praktijk
Escape room in de wiskundeles (I)
Blog 1 van Desiree Agterberg (lerarenopleider Wiskunde) over de game 'EscapeRoom the Game'.
activeren
,
gamification
,
onderwijsontwerp
,
werkvormen
06-03-2018
BL 2: Hoe?
ICTO meet-up gamedidactiek
Samenvatting van de ICTO meet-up over gamedidactiek. Gastspreker Martijn Koops - docent aan de HU en gamedidacticus - nam ons mee in de theorie, gaf rijke voorbeelden en inspireerde ons aan de slag te gaan met dit boeiende thema.
gamification
,
onderwijsontwerp
,
serious gaming
,
werkvormen
09-04-2018
Berichtnavigatie
←
Oudere berichten
Nieuwere berichten
→
×
Inloggen met HvA-id
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Aanmelden
×
Toevoegen aan favorieten
Je hebt nog geen lijsten, maak er eerst een aan.
Maak een lijst